איך הכל התחיל ?

שמי רן אבקסיס, נשוי באושר ואב לשני זוגות תאומים מקסימים. כבר מילדותי נמשכתי לעולם העיצוב. שעות רבות ביליתי בלצייר בחול או לקשקש על השולחן בכיתה דגמי מכוניות, לשרטט מבנים או מחלפים של כבישים, תוך ניסיון להביע את החלומות שלי על נייר. כך, עם השנים, פיתחתי כישרון מיוחד לזהות את השילובים הנכונים ולעצב בצורה מדויקת ומרגשת.

 

לאחר מכן החלטתי ללמוד הנדסת בניין, ובמקביל התחלתי לעבוד כקבלן שיפוצים. החלטתי לשלב את אהבתי לעיצוב עם הידע הטכני שלי.

 

במהלך תקופה זו למדתי לעבוד על תוכנות מידול מתקדמות ויצרתי הדמיות ריאליסטיות לפרויקטים שלי. ההדמיות הללו היו כלי חזק להצגת הרעיונות שלי ללקוחות, ונתנו להם תמונה מוחשית וברורה של מה שצפוי להתבצע. מכלול הדברים האלו, יחד עם היזמות שבי, הביא אותי למקום יצירתי יותר בחיי. הבנתי שאפשר לשלב כוחות וליצור דברים נפלאים, ואחד מהם הוא רנקו.

 

כשהפכנו להורים, חיפשנו רהיטים מיוחדים לחדרי הילדים שלנו. התאכזבנו לגלות שההיצע בשוק היה פשוט ומשעמם, ולכן החלטתי לנסות את מזלי.

 

הקמת רנקו

רנקו נולדה מתוך רצון ליצור רהיטים מעוצבים וייחודיים לילדים, שלא קיימים בשוק המקומי. התחלתי לעצב ולמדל כמה פריטים, השתמשתי בקשרים שלי עם נגרים מקצועיים וסיפקתי להם את העיצובים שלי. פתחתי אתר אינטרנט שבו הצגתי הדמיות ריאליסטיות של המוצרים שלי והמתנתי להזמנות. המהירות שבה העסק צמח והצלחתו היו מדהימות, מה שהוביל אותי לפתוח מפעל בעצמי.


חזון ומטרה

המשימה שלנו ברנקו היא ליצור שרשרת אספקה הוגנת, נגישה ונוחה לריהוט עץ מעוצב המתאים לכל שכבות האוכלוסייה. אנו שואפים להיות הפלטפורמה המובילה לייצור מקומי שמציע מוצרים עם ערך מוסף של חדשנות ועיצוב. באמצעות שימוש בכוח האינטרנט ובטכנולוגיות ייצור דיגיטליות מתקדמות, אנו מתכננים ויוצרים מוצרים ברמת איכות גבוהה, בסגנונות שונים ובמגוון רחב.


חזון לעתיד

רנקו שואפת להישאר בחזית החדשנות בתחום הריהוט מעץ ולהרחיב את היצע המוצרים לשווקים חדשים. אנו מחויבים לפיתוח והטמעת טכנולוגיות חדשות בתהליך הייצור והעיצוב, כדי להאיץ את השיפור והגברת ההיצע, ולהעניק ערך מוסף ללקוחותינו.

 

לסיכום

רנקו היא הרבה מעבר למותג ריהוט; היא חזון של עיצוב, חדשנות ואחריות. מתוך התמקדות בחדרי ילדים, רנקו פועלת להעצים את הבית באמצעות מוצרים שמשלבים יופי, פונקציונליות וחדשנות. בעתיד, רנקו מצפה להתרחב לשווקים חדשים, לפתח שותפויות ייצור חדשות ולהמשיך להשפיע על התעשייה מבחינת נגישות, יצירתיות, אחריות חברתית וסביבתית.